Machel Montano – Like Ah Boss – Video Testo Traduzione

 

 

machel montano cd2015Potrebbe aver trovato la hit della carriera,il cantante 40enne Machel Montano originario di Trinidad & Tobago.Dal nuovo album “Monk Monté” ascoltiamo “Like Ah Boss” che potremmo definire uno standard del genere soca(miscela calypso/funk/soul da sempre in voga nelle isole caraibiche).

 

VIDEO

TESTO

Look trouble now, aye!
We comin down, say!
We comin tuh, like ah, like ah, like ahhh!Everyday is fete, I come out tuh fete, ah
Fete, ah fetein more than you!
Is sweat, I come out tuh sweat, ah wet, ah
Sweatin more than you!
I come tuh wine and ah jam and ah sure
Tuh catch it more than you!
Cause when ah fetein of course I does
Do it like ah bosssssssssss! [ooo ohhhh!]
Ah fetein mornin and evenin
[We fetein, we jumpin up!]
Dis is meh home ah not leavin
[We winin, we winiin up!]
Ah cyah get over dis feelinnn! Dis feelin.

Ah jus want tuh play mehself
Leave meh leh meh play ah mas!
I jus wah tuh wine on someting!
Meh pride in de lost and found!
Watch meh how ah winin down!
I all on de dutty ground!
And nuttin can stop me now!
Is whole yearrrr, ah live for de Carnival
And I knowww, that it will be magical
Misbehavinn! And ah doh care attal
So doh try stop me, I ze ah professional.

Everyday is fete, I come out tuh fete, ah
Fete, ah fetein more than you!
Is sweat, I come out tuh sweat, ah wet, ah
Sweatin more than you!
I come tuh wine and ah jam and ah sure
Tuh catch it more than you!
Cause when ah fetein of course I does
Do it like ah bosssssssssss! [ooo ohhhh!]
Ah fetein mornin and evenin
[We fetein, we jumpin up!]
Dis is meh home ah not leavin
[We winin, we winiin up!]
Ah cyah get over dis feelinnn! Dis feelin.

Trouble when ah leave meh house, I lookin
Fuh bacchanal!
All over de place ah huntin, winin up on
Every gyal!
All who ha tuh stop and stare, ah dutty and
I doh care!
Ah jammin down anywhere, every fete I
Will be there!
Is whole yearrrr, ah live for de Carnival
And I knowww, that it will be magical
Misbehavinn! And ah doh care attal
So doh try stop me, I ze ah professional.

Everyday is fete, I come out tuh fete, ah
Fete, ah fetein more than you!
Is sweat, I come out tuh sweat, ah wet, ah
Sweatin more than you!
I come tuh wine and ah jam and ah sure
Tuh catch it more than you!
Cause when ah fetein of course I does
Do it like ah bosssssssssss! [ooo ohhhh!]
Ah fetein mornin and evenin
[We fetein, we jumpin up!]
Dis is meh home ah not leavin
[We winin, we winiin up!]
Ah cyah get over dis feelinnn! Dis feelin.

Ah jus want tuh play mehself
Leave meh leh meh play ah mas!
I jus wah tuh wine on someting!
Meh pride in de lost and found!
Watch meh how ah winin down!
I all on de dutty ground!
And nuttin can stop me now!

TRADUZIONE…

 

Voto 6/10

 

Machel Montano – Like Ah Boss – Video Testo Traduzioneultima modifica: 2015-03-31T18:18:32+02:00da lesto1982
Reposta per primo quest’articolo

Lascia un commento